مکمل V-Vein برای سلامت عروق

بهبود و تقویت گردش خون، تقویت و استحکام دیواره عروق خونی و شریانهای بدن

قرص های وی وین شرکت هلث اید یک مکمل منحصر به فرد با ترکیبی خاص از مواد گیاهی مفید از جمله زغال اخته، بروملین، جینکوبیلوبا، فلفل قرمز، زنجبیل، و دانه انگور و دیگر مواد مغذی مانند ویتامین c وبیوفلاونوئیدهای مرکبات جهت کمک به گردش خون سالم در بدن به خصوص در پاها و انگشتان می باشد.

اطلاعات تغذیه ای مکمل V_VEIN

محتوای  یک قرص V_VEIN شامل بر موارد ذیل  می باشد  

 

  ویتـــــــــــامین سی   ………………………………………………………………..   80 میلی گرم

     بیو فلاونوئید مرکبات …………………………………………………………………..  300 میلی گرم

     پودر هســــــته انگور………………………………………….……….………..……. 1250 میلی گرم

جینــــــکوبیــــــــلوبا  ………………………………………………………………  500 میلی گرم

پودر زنجــــــــــــبیل  ……………………………………………………………….  300 میلی گرم

زغال اخـــــــــــــــته …………………………………………………………………..250 میلی گرم

 برومـــــــــــــــــلین   …………………………………………………………………  100 میلی گرم

 پودر فلفـــــــل قرمز……………………………………………………………………..   60 میلی گرم

پودر هسته انگور

پودر هسته انگور یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب قوی است وباعث افزایش قدرت رگ های خونی و بهبود گردش خون میشود و در کاهش فشارخون، کاهش کلسترول و جلوگیری ازآسیب به سلول ها و ابتلا به تسلب شرایین موثر می باشد. اثرقوی پودر هسته انگور در مهار اثر رادیکال های آزاد باعث محافظت پوست در برابر اشعه ماورابنفش UV و محافظت رگ های خونی در شرایط استرس و التهاب می شود.

جینکوبیلوبا 

عصاره جینکو روی نقاط مختلف سیستم گردش خون وسیستم عصبی اثر می گذارد و تاثیر مهم جینکوبیلوبا روی سیستم گردش خون از طریق افزایش مصرف گلوکز سلولی، مهار تجمع پلاکت، افزایش جریان خون به مغز، بهبود انتقال پیام های عصبی و مهار فعالیت رادیکال های آزاد (نقش آنتی اکسیدانی ) می باشد. جینکوبیلوبا در واقع با اثر گشادکنندگی عروق ضمن افزایش توانایی سوخت وساز بدن باعث جلوگیری از بیماری های شریانی می شود. افزایش جریان خون باعث افزایش انقباض عضلانی قلب در نارسایی قلبی می شود.

جینکوبیلوبا یک آنتی اکسیدان قوی جهت درمان اختلالات خون و تقویت و بهبود حافظه می باشد.

بیوفلاونوئید مرکبات

 در افزایش قدرت، انسجام و یکپارچگی دیواره رگ های خونی نقش موثری دارند و سبب کاهش خطر ابتلا به نارسایی رگ های خونی می شود. همچنین بیوفلاونوئیدها در کنار ویتامین C تقویت کننده بسیار خوب دیواره رگ های خونی هستند. علاوه بر موارد ذکر شده بیوفلاونوئیدها مانع از تجمع بیش از حد پلاک ها در رگ های خونی شده و از گرفتگی ناخواسته عروق و ابتلا به بیماری های قلب و عروقی از طریق تاثیر مستقیم بر دیواره عروق خونی جلوگیری می کنند. در واقع بیوفلاونوئید مرکبات به عنوان یک ابزار مهم برای سلامت قلب هستند و ضمن کاهش کلسترول بد(LDL)، رسوبات چربی را به کبد حمل می کنند و باعث هضم و تبدیل آنها به انرژی می شوند.

بیوفلاونوئید های دارای خواص ضد التهابی، کاهنده چربی و ضد فشار خون هستند و ضمن جلوگیری از استئاتوز کبدی، افزایش چربی خون و افزایش اکسیداسیون اسیدهای چرب در درمان چاقی بسیار موثر می باشند.

زنجبیل

باعث بهبود جریان مایعات بدن می شود و از طریق تحریک گردش خون باعث رقیق شدن خون و افزایش تحریک عضله قلب می شود. زنجبیل گشاد کننده عروق، ضد ویروس و ضد التهاب قوی می باشد و ضمن افزایش گردش خون، فشار خون و کلسترول بد را نیز کاهش می دهد و سبب تقویت سیستم گردش خون و کاهش تنش و گرفتگی می شود. در واقع زنجبیل با کاهش فشار خون، سبب کاهش حجم کار قلب می شود و خطر ایجاد لخته خونی را نیز کاهش می دهد و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز می باشد.

زغال اخته

زغال اخته حاوی آنتی اکسیدان های قوی از جمله ویتامین c می باشد و ضمن تقویت عروق خونی و دیواره رگ های مویرگی سبب بهبود و حفظ انعطاف پذیری گلبول های قرمز خون، کاهش کلسترول، افزایش اکسیژن رسانی به بدن از طریق رگ های خونی و مانع از آسیب رادیکال های آزاد به سلول های بدن می شود.در واقع زغال اخته عروق خونی را تقویت و باعث بهبود گردش خون می شود و ازاکسیداسیون کلسترول بد که عامل ایجاد پلاک و انسداد عروق خونی است، جلوگیری می کند.

بروملین

آنزیمی که مولکول پروتئین را میشکند و آن را به ترکیبات ساده تر تبدیل می کند و عامل مهم جهت هضم پروتئین ها و کاهش ناراحتی های گوارشی می باشد.

بروملین مانع از ایجاد لخته خون در عروق خونی و بهبود گردش خون در بدن می شود. بروملین یک ضد درد قوی و عامل موثر در جلوگیری از انعقاد خون است. همچنین ضمن کاهش درد و تورم در محل زخم سبب افزایش گردش خون در محل آسیب می گردد.

ویتامین C

به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی، ضمن محافظت بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد، باعث حفظ انعطاف پذیری عروق خونی می گردد.کمبود این ویتامین باعث آسیب به عروق و افزایش خطر ابتلا به آترواسکلروز می شود. به علاوه ویتامین c سبب کاهش فشارخون بالا نیز می شود.

فلفل قرمز

توانایی منحصر به فرد جهت تحریک گردش خون دارد و به عنوان گشاد کننده عروق خونی باعث درمان آنژین میشود. فلفل قرمز ضمن از بین بردن لخته خون ) از طریق افزایش تجزیه فیبرین (و بهبود سطح چربی )از طریق کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و جلوگیری از اکسیداسیون کلسترول بد ( و تقویت عملکرد قلب سبب افزایش جریان خون در بدن می شود .

بهترین مزیت قرص های وی وین کمپانی هلث اید ترکیب مواد طبیعی و گیاهی آن می باشد که به گردش خون سالم در بدن از طریق تقویت عروق خونی، تقویت دیواره مویرگ ها، افزایش انعطاف پذیری و گشاد گردن رگ های خونی کمک شایانی می کنند.