خدمات کلینیک درمان واریس

کلینیک درمان واریس سعی در ارایه خدمات تشخیصی و درمانی به صورت متمرکز دارد تا بتواند تسهیلات لازم برای بیماران برای رسیدن به بهترین نتیجه در خصوص مشکلات وریدی را فراهم آورد.

خدمات و روش های مختلف تشخیصی و درمانی ارایه شده در کلینیک درمان واریس به صورت چکیده شامل موارد ذیل میباشد.

  • مشاوره حضوری و ویزیت: اهداف تعیین شده برای این جلسه شامل بر ارزیابی اولیه وضعیت وریدهای پا، پیشنهاد روش مناسب برای درمان و یا ارجاع بیمار برای انجام آزمایشات تکمیلی به منظور رسیدن به تشخیص قطعی است.
  • خدمات تشخیصی سونوگرافی داپلر: یکی از وجوه تمایز کلینیک درمان واریس فراهم بودن امکان بررسی عروق پا به کمک سونوگرافی داپلر در موارد مشکوک است. این ویژگی کاهش در هزینه های تشخیصی، صرفه جویی در وقت و به طبع  رضایت بیشتر مراجعین را بدنبال دارد.
  • خدمات تشخیصی تکمیلی: در صورت لزوم، روش های تشخیصی مکمل سونوگرافی مانند پلتیسموگرافی برای مشخص کردن و بررسی دقیق وریدی در این کلینیک اجرا می شود.
  • مشاوره غیر حضوری برای بیماران ساکن استانها و کشورهای دیگر: از آنجاییکه درصد قابل ملاحظه ای از مراجعین کلینیک از شهرهای دیگر و حتی کشورهای همسایه ایران برای درمان مشکلات وریدی به این کلینیک مراجعه می کنند، لذا فراهم آوردن امکان مشاوره غیر حضوری ضرورتی برای کمک به آنها در  تصمیم گیری مناسب است. بیماران می توانند بدون نیاز به تقبل هزینه سفر با ارسال عکس، سونوگرافی و آزمایشات با پزشک متخصص در مورد شرایط و اقدامات مورد نیاز مشورت نمایند و در صورت صلاح دید پزشک، برای انجام مداخلات کلینیکی با تعیین وقت قبلی و انجام  هماهنگی های لازم اقدام به سفر و انجام معالجات خود نمایند. به طبع این قبیل تسهیلات کاهش در استرس و هزینه های سفر را برای مراجعین شهرستانی و اتباع دیگر کشورها در برخواهد داشت.
  • فوم اسکلروتراپی: این روش برای مبتلایان به رگ های عنکبوتی در درجات مختلف به صورت توام با روش های دیگر یا مجزا بکار می رود. در اجرای این روش در کلینیک درمان واریس از آخرین تکنیک های روز دنیا استفاده می شود و سعی در جلب رضایت مراجعین کاندید اسکلروتراپی است که بیشتر در مورد آنها جنبه ظاهری و زیبایی عروق عنکبوتی اهمیت دارد. همچنین آنچه خدمات اسکلروتراپی کلینیک درمان واریس را از دیگر مراکز ارائه دهنده این خدمات متمایز می کند عبارت است از:
  1. مایع اسکلروسانت مورد استفاده برای تزریق، بطور مستقیم توسط کلینیک درمان واریس از شرکت سازنده خریداری و وارد می شود.
  2. تهیه فوم با استفاده از CO2 استریل به جای هوا و تهیه مخلوط با مایع مورد استفاده در تزریق که مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیاست.
  • همراه کردن فوم اسکلروتراپی با دیگر روش ها، به منظور رسیدن به نتیجه رضایت بخش برای مراجعین: بررسی های تشخیصی دقیق، در شناسایی افراد با مشکلات وریدی در رگ های عمقی تر کمک می کند. بین ۵ تا ۱۰  درصد بیماران دچار درجاتی از  واریس  زمینه ای رگهای بزرگ هستند. در این بیماران درمان بایستی ابتدا در مورد آن رگ ها انجام گیرد.
  • مراقبتهای پس از اسکلروتراپی: بررسی مجدد پس از هر جلسه اسکلروتراپی و انجام روتوش در صورت نیاز به منظور تسریع روند بهبودی از دیگر خدمات کلینیک است.
  • مینی فلبکتومی: گاهی رگ هایی با قطر زیاد روی سطح پوست نمایان می شوند که با اسکلروتراپی کمرنگ نمی شوند از روش مینی فلبکتومی برای برداشت این رگ ها استفاده می شود.
  • درمان عروق واریس با کمک روش رادیو فرکانسی: این روش به عنوان روش جایگزین جراحی واریس، با کمترین درد و دوره نقاهت کوتاه، بدون نیاز به بیهوشی به صورت سرپایی در کلینیک درمان واریس انجام می شود.
  • فوم اسکلروتراپی تحت گاید سونوگرافی (UGS):  در بیماران تحت معالجه با روش جراحی، رادیوفرکانسی و دیگر روش های درون رگی، ممکن است پس از انجام پروسه درمان، رگ واریسی روی پوست نمود پیدا کند. در این حالت از روش سرپایی فوم اسکلروتراپی با هدایت سونو استفاده می شود که از دقت بیشتری برخوردار است.
  • درمان با جوراب های فشاری و بانداژ در مورد پاهای سنگین و متورم: در افرادی که به هر دلیل قادر به انجام جراحی نیستند و یا نیاز به کنترل ورم در آنها هست، تجویز و اندازه گیری دقیق جوراب برای آنها صورت می گیرد تا با استفاده روزانه از جوراب، بتوان علائم را تخفیف داد.
  • اقدامات درمانی و مداخلات لازم در خصوص DVT و ترومبوفلبیت سطحی: معاینات و سونوگرافی داپلر جهت تعیین وسعت لخته، تجویز دارو و جوراب مناسب برای این افراد و پیگیری آنها به منظور به حداقل رساندن عوارض متعاقب وجود لخته در پا، همچنین انجام جراحی های لازم مثل استنت گذاری در مورد افراد گرفتار عوارض لخته خون در پا از جمله خدمات این کلینیک است.