درمان واریس با دکتر اقدسی در بیمارستان تخصصی واریس تهران

 کلینیک واریس دکتر اقدسی فوق تخصص عروق پا سالهاست که در زمینه ی درمان انواع واریس پا از رگ های عنکبوتی گرفته تا بیرون زدگی های رگ های خونی روی ساق پا و همچنین درمان واریس لگن و صورت فعالیت دارد.

دکتر مهرداد اقدسی متخصص عروق پا در کلینیک فوق تخصصی واریس آخرین متدهای روز دنیا را بر اساس سایز رگ های واریسی شما انتخاب می کند. توجه داشته باشید که روشی مانند اسکلروتراپی برای هر نوع رگ واریسی مناسب نیست. درمان واریس با لیزر نیز بستگی به اندازه ی رگ های واریسی دارد.

مفتخریم که بسیاری از پزشکان متخصص واریس پا توسط دکتر مهرداد اقدسی جدیدترین روش های روز دنیا در زمینه ی درمان واریس را آموزش دیده اند.

دکتر مهرداد اقدسی فوق تخصص قلب و پزشک متخصص واریس پا

آدرس کلینیک واریس فرمانیه دکتر مهرداد اقدسی : تهران- کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی، جنب بانک پارسیان، ساختمان شماره یک واحد 8

☎ تلفن دسترسی سریع برای بیماران شهرستانی: 09365066105
☎ تلفن مطب: ۷-۰۲۱۲۲۸۱۹۲۷۶


آدرس کلینیک فوق تخصصی واریس در بیمارستان مدائن : تهران- خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خ صبای جنوبی (برادران مظفر) نبش محتشم

☎ تلفن: ۹-۶۶۴۶۵۳۵۵۰-۰۲۱

روزهای حضور: یکشنبه ها با تعیین وقت قبلی

کلینیک فوق تخصصی واریس در تهران بیمارستان مدائن

بیمارستان مدائن در سال 1349 با هدف ارائه خدمات بهداشتی درمانی به بیماران تاسیس شد. در حال حاضر در این بیمارستان کلینیک های تخصصی بسیاری به بیماران خدمات ارائه می دهند. از جمله این کلینیک های تخصصی، کلینیک تخصصی واریس است.

انجام معاینات بالینی و سونوگرافی داپلر از عروق پا توسط دکتر مهرداد اقدسی

به منظور تشخیص بیماری واریس، DVT و دیگر مشکلات وریدی آزمایشات فوق انجام می شوند تا راهنمایی لازم به بیماران برای پیشگیری از پیشرفت بیماری و یا عوارض بیماری ارائه شود. سپس بر طبق تشخیص صورت گرفته، روش درمانی مناسب در صورت لزوم ارائه می شود.

جوراب واریس

در این مرکز نوع و فشار جوراب مناسب برای بیمار با توجه به شرایط بالینی، سن و شرایط بیمار تجویز می شود. سپس اندازه گیری جوراب و آموزش پا کردن جوراب توسط کارشناس مربوطه به بیماران صورت می گیرد.

پیگیری بیماران تحت درمان و انجام اقدامات لازم پس از اسکلروتراپی و رادیوفرکانسی

 بیماران در این مرکز، در ادامه پروسه درمان خود خدماتی همچون چکاپ پس از درمان و دیگر مداخلات لازم را دریافت می کنند.

درمان تخصصی واریس

پس از انجام معاینات بالینی و تشخیص واریس با سونوگرافی داپلر وریدی، بسته به شرایط وریدها یکی از روش های درمان واریس پا پشنهاد و درمان آغاز می شود.

کلینیک تخصصی واریس تهران - بیمارستان مدائن -دکتر اقدسی

1- درمان واریس پا با لیزر

یکی از مدرن ترین درمان های واریس پا در مان واریس با لیزر است. در این روش فیبر نازک و انعطاف پذیری در درون رگ واریسی جایگذاری شده سپس با تابش نور لیزر رگ های واریسی را از بین می برند. کل فرآیند درمان واریس با لیزر 30 دقیقه زمان می برد.

2- درمان رگهای عنکبوتی با لیزر

رگ های عنکبوتی رگ های شاخه ای مانندی می باشد که بیشتر در سطح پوست در هر ناحیه از بدن دیده می شود. این رگ ها معمولا در ناحیه اطراف چشم و بینی و پا بیشتر دیده می شود. معمولا رگ های عنکبوتی بیشتر در افرادی به وجود می آید که طولانی مدت می ایستند یا می نشینند. موثر ترین روش برای درمان رگ های عنکبوتی روش درمان واریس با لیزر می باشد.

3- درمان واریس پا با اسکلروتراپی

روش دیگری که امروزه در علم پزشکی برای درمان واریس از آن استفاده می کنند اسکلروتراپی است. اسکلروتراپی معمولا برای درمان رگ های بسیار ریز استفاده می شود. در این روش یک محلول به داخل رگ تزریق می شود تا رگ های عود کننده و عنکبوتی را از بین ببرد. در این روش بی حسی انجام نمی شود زیرا درد تزریق به صورتی است که بیمار می تواند تحمل کند. با تزریق اسکلروتراپی رگ های واریسی کوچک شده و التهاب و درد آنها از بین می رود.

4- درمان واریس لگنی

معمولا واریس لگنی بر اثر باردار شدن در سه ماه دوم و سوم نمایان می شود. تشخیص واریس لگنی تنها به صرف وجود علایم این بیماری نیست و تشخیص قطعی نیازمند بررسیهای دقیق و کاملا تخصصی است. ارزیابی دقیق این سندرم با انجام سونوگرافی لگن و تست های تشخیصی تصویر برداری مثل CT یا ونوگرافی است.

5- درمان واریس صورت

معمولا رگ های واریسی صورت با باقی نواحی بدن تفاوت عمده ای دارد. رگ های واریسی صورت در نواحی زیر چشم و اطراف بینی بیشتر به چشم می خورد. یکی از نشانه های اصلی  واریس صورت رگ های عنکبوتی و آبی رنگ اطراف چشم است. بسیاری از بانوان به کلینیک درمان واریس ایران وین مراجعه می کنند تا لیزر واریس صورت انجام دهند. در این روش توسط نور تابنده شده در لیزر رگ های عنکبوتی کم کم طی جلسات متعدد از بین می روند.

کلینیک فوق تخصصی درمان واریس دکتر اقدسی در تهران